Del neocomerç i de la reindustrializació, escenaris del cigne negre.

Apreciats seguidors de la tecnologia i la innovació d’Andorra, avui un article d’opinió sobre la fi de la globalizació, el neocomerç i la reindustrialització. Una reflexió de model de pais, gracies a aquest escenari pàndemic que ens permet simular escenaris que pensàvem ben lluny encara. Avui, us adjuntem article d’opinió del diari d’Andorra per si no l’heu pogut llegir sobre … Continua llegint Del neocomerç i de la reindustrializació, escenaris del cigne negre.