PayXpert Ltd.
Processador de pagaments
Fundada al 2007
Entre 25 i 50 empleats
sales@payxpert.com
www.payxpert.com

“ L’elecció del soci idoni paga. Parlem!”
Nicolas Riegert, CEO den PayXpert

PayXpert

PAYXPERT és una de les fintech emergents més innovadores dins del sector de pagaments europeu. La companyia ofereix solucions de processament de pagaments que milloren la usabilitat i l’experiència de compra pel consumidor, aportant valor afegit al procés de reconciliació bancaria.

Actualment compta amb més de 650 clients entre els quals destaquen marques globals com Carolina Herrera, Clarins, Four Seasons, Savoy, Gucci, o Lladró , entre moltes altres.

Amb més de 10 anys de trajectòria, PAYXPERT ofereix un ampli rang de productes i mètodes de pagaments, així com eines addicionals per optimitzar-los, com panells de business intelligence, antifrau o mètodes de pagament alternatius a la targeta. Alguns d’aquests poden ser tan exclusius com els que fan servir els clients asiàtics; WeChat i Alipay, o el sistema rus MIR, on Payxpert demostra capacitat i múscul en ser l’única empresa que ho pot comercialitzar a tota Europa. A trets essencials parlem de:

 
• Processament de pagaments en línea (ecommerce)
• TPV físic
• Connexió de tots dos canals (omnicanalitat)
 

ALTRES SERVEIS DE VALOR AFEGIT

1. Pagament biomètric

Tecnologia testada per iniciar pagaments fent servir mitjans biomètrics, com reconeixement facial o empremta digital

2. Pagament mitjançant enllaç

Feu que els clients paguin de forma segura mitjançant un enllaç enviat al seu correu o SMS.

3. Pagament via codi QR

Feu que els clients paguin mitjançant un codi QR únic, generat per cada transacció en un entorn segur.

4. Servei de màrqueting enfocat a mercat xinès

Per desenvolupar la vostra marca i augmentar la vostra visibilitat, podem gestionar l’alta de compte oficial a WeChat, inclosa la creació de contingut, gestió a xarxes socials, informes, etc.

PRINCIPALS CLIENTS

CERTIFICACIONS DE L’EMPRESA



La plataforma PayXpert ofereix la més àmplia gamma de funcions per millorar la transaccionalitat:
• Optimització de la conversió
• Aprovació en cascada
• Control del frau
• Business Intelligence
• L’oferta més àmplia de mètodes de pagament alternatius, incloent-hi WeChat Pay, Ali Pay i MIR
• Solucions en canal de venda presencial més enllà del pagament, com control de KYC a l’usuari, signatura digital, control de satisfacció, etc.

Torna al catàleg de socis

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *